Aangepast zoeken

Auteur Topic: Bericht goedkeuring  (gelezen 490 keer)

• Abonnee
  • *
    • Bom: maart 2012
Bericht goedkeuring
« Gepost op: 20 augustus 2015, 10:57:21 am »
Lieve Maria,

Tijd om verdrietig te zijn.........
Maar je weet inmiddels dat je veerkracht hebt om je eigen leven weer op te pakken!
En met die geruststelling mag je gerust weer even heeeeeel verdrietig zijn.....
Vallen en opstaan, tijd tijd tijd........dat is het lied van het leven van een partner met mc ;)
Sterkte en een dikke  :hug_04:

Lieve groet,
Jola

• Global Moderator
Re: Bericht goedkeuring
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2015, 11:09:44 am »
Beste AB,

Normaal gesproken moet je hierbij denken aan uren alhoewel ik ook verhalen ken van minuten.

Niet alleen moderators kunnen berichten vrijgeven, ook abonnees kunnen dit, alsmede leden van bepaalde gebruikersgroepen. Bij elkaar denk ik ongeveer 20 personen.
Zodra er een bericht geplaatst is dat nog goedgekeurd moet worden krijgen al deze mensen een email met als gevolg dat goedkeuring normaal gesproken erg snel gaat.

Ik heb even voor je gekeken maar er staat op dit moment geen bericht dat wacht op goedkeuring dus ik ga bijna denken dat er ergens iets mis gegaan is bij het plaatsen, dit terwijl er wel net berichten van Nina29 goedgekeurd zijn.

Ook dit bericht van je is goedgekeurd door iemand en dat was binnen het half uur gebeurd dus ik hoop dat je er op durft te vertrouwen dat het vrijgeven normaliter vrij vlot gebeurd.

Wie loslaat heeft 2 handen vrij.

• Abonnee
  • *
Re: Bericht goedkeuring
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2015, 11:13:42 am »
Haha John, je was me net voor.