Aangepast zoeken

Auteur Topic: Mijn ware hel is begonnen......s  (gelezen 4628 keer)

• Administrator
    • Bom: never
Re: Mijn ware hel is begonnen......s
« Reactie #90 Gepost op: 27 september 2017, 18:27:17 pm »
Beste John beheerder,

Nee ik heb hier geen bericht over gekregen via mijn mail......wat kan ik nu nog doen om dat te veranderen...

Groet Liza

Ik heb geen idee wat er mis gegaan is maar het betreffende bericht is inderdaad niet verzonden.
Het volgende bericht had je moeten ontvangen:

Citaat
Beste [USERNAME],

Je komt nu al een poosje op de site Midlife-Info, doet actief mee op het forum, en ik denk dat je nu wel kunt beoordelen of het je een kleine bijdrage in de kosten van de site waard is, om volwaardig mee te kunnen blijven doen op de site.

Binnenkort zullen er aan je account een aantal beperkingen opgelegd worden:
  • Je kunt nog maar één bericht per dag plaatsen
  • Je kunt geen gebruik meer maken van de Chat
  • Je kunt geen profielen van anderen meer bekijken
  • Je kunt alleen nog privebrichten ontvangen, niet meer verzenden

Deze site is een particulier initiatief.
Ik hoef niet rijk te worden van deze site, maar ook zeker niet armer ;)
Een bijdrage van ca 1 euro per maand zorgt er voor dat je weer van alle mogelijkheden welke je had (en meer) gebruik kunt maken op de site. Bovendien zorgt het er voor dat ik uit de kosten kom en dat deze site kan blijven bestaan.

Uiteraard is het ook mogelijk dat je de site deze bijdrage niet waard vindt. Geen enkel probleem. In dat geval zal het binnenkort niet meer mogelijk zijn om nog berichten te plaatsen en aan de discussies hier deel te nemen, maar dit mag geen probleem zijn wanneer je geen waarde hecht aan de site. Je kunt wel blijven lezen.

Een bijdrage kun je leveren door een abonnement te nemen. Betaling daarvan kan via PayPal of direct via de meeste Nederlandse en Belgische banken op nagenoeg dezelfde wijze als IDeal, hiervoor gebruiken wij Sofort in plaats van IDeal.
Betaling via Sofort wordt direct verwerkt, betaling via PayPal moet handmatig gebeuren en kan dus eventjes duren.

Ik hoop dat je er begrip voor op kunt brengen dat ik de kosten voor deze site graag verdeel over de gebruikers zodat ik ze niet zelf op hoef te brengen.

Met vriendelijke groet,

John, Webmaster Midlife-Info.nl

PS
Mocht dit bericht toevallig verzonden zijn terwijl je al abonnee bent, beschouw dit bericht dan alsjeblieft als niet verzonden. Wanneer het goed is, is er voor jou niets verandert in de gebruiksmogelijkheden.

Overigens heeft deze informatie ook in de email gestaan welke je ontvangen hebt bij je registratie en die heb je wel ontvangen anders was je registratie nooit afgerond.

• Abonnee
  • *
    • Bom: 2014
Re: Mijn ware hel is begonnen......s
« Reactie #91 Gepost op: 8 oktober 2017, 19:49:43 pm »
@Liza wat fijn voor jullie!
Ben een tijdje van het forum weggeweest en ben nu vanalles aan t bijlezen.
Heel veel geluk met z'n twee, en ik wens jullie een prachtige toekomst samen,  :duim_01: :zon_01: