Aangepast zoeken

Auteur Topic: Soms vind ik dir echt een rot site!  (gelezen 574 keer)

• Beperkte deelname
Soms vind ik dir echt een rot site!
« Gepost op: 1 juli 2016, 20:54:53 pm »
Sorry dat ik het zeg...maar vind het soms echt een kut site met plaatsen van reacties....zit je net in je hele verhaal wil je het plaatsen en word je er weer uit gebonsourd.....en nooit meer de titel terug te vinden waar je om reageerde...ppppffff.....ggggrrr....en ook al je tekst weg!!!...net ook weer reageer ik ergens op mijn hele verhaal weer weg!! En de titel ook vergete4n waar ik op reageerde!!!Sorry maar vind dit echt vervelend worden.... ik weet niet of het anders is als je gaat betalen voor je verhaal?? Nogmaals sorry voor de host maar vind dit echt vervelend!! Zou makkelijker zijn dat je nog kan terug kijken naar reactie op je antwoord en niet als je ze gezien heb weer niet terug te vinden zijn!! Krijg ook geen mail meer van reactie die geplaatst zijn??
Groet Liza

• Abonnee
  • *
    • Bom: 26-12-2015
Re: Soms vind ik dir echt een rot site!
« Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2016, 22:33:52 pm »
Ik heb er nooit last van. Zet je wel het  vinkje altijd ingelogd blijven aan? Anders ben je voor 60 minuten ingelogd en dan floep je er inderdaad uit! Hoop dat dit je probleem oplost.....
verpest een goede dag niet door te denken aan een slechte dag in het verleden.

• Global Moderator
« Reactie #2 Gepost op: 1 juli 2016, 22:45:01 pm »
Ik heb al vaker gezegd, wanneer je echt veel te vertellen hebt, doe dit dan eerst in kladblok of zo en kopieer en plak het dan in het reactieveld.

Toevallig had ik het zelf ook een keer van de week en ja, ik werkte met kladblok dus kon het redelijk vlot opnieuw plaatsen.

Wie loslaat heeft 2 handen vrij.

• Beperkte deelname
« Reactie #3 Gepost op: 3 juli 2016, 20:53:38 pm »
hahahaha.....dank je wel....zal er rekening mee houden....op kladblok en dan plaatsen!

Gr Liza

• Abonnee
  • *
    • Bom: 2014
« Reactie #4 Gepost op: 21 juli 2016, 10:56:27 am »
Wat ik altijd doe, is als ik merk dat ik weer ben uitgelogd terwijl ik een bericht wilde plaatsen, is gewoon op de achteruitknop drukken, dan staat m'n tekst er weer, dan kopieer ik m, log ik opnieuw in en dan plakken en plaatsen.

• Beperkte deelname
« Reactie #5 Gepost op: 26 juli 2016, 17:43:27 pm »
Bedankt Lily....
Daar was ik gelukkig ook achter gekomen whoehahahaha

Wereld tip!!!!