Aangepast zoeken

Auteur Topic: Hij is er opnieuw in beland  (gelezen 279 keer)

• Bekend
  • **
Hij is er opnieuw in beland
« Gepost op: 31 juli 2017, 20:34:27 pm »
Binnen vijf jaar tijd ( dus ook la vijf jaar ellende) is mijn mc'er opnieuw in de tunnel geschoten. Dit keer neemt hij geen halve maatregelen en heeft binnen een week de scheiding in principe geregeld. De laatste twee jaar na zijn rock bottem ( hij heeft over de vloer gekropen van verdriet) kreeg ik al telkens het gevoel, er klopt iets niet. Vergaderingen die niet terug te vinden waren, mobieltjes met wachtwoorden en hij gaf dan een andere wachtwoord op. Hij zweerde op het hoofd van de kinderen dat er niets aan de hand was.
De laatste weken durfde ik mij eroverheen te zetten en zocht meer toenadering. Sterker nog, we zouden op vakantie gaan om de relatie een nieuwe kans te geven. Totdat zijn vakantie begon. Suus, ik denk dat ik tegen een burnout aan zit. Ik nog zeggen, ga lekker je ding doen sporten, wandelen. Nog geen week later was hij in tranen toen ik thuiskwam. Hij was naar een medium geweest en die had gezegd dat hij zijn hart moest volgen. Zijn hart was bij zijn eerdere liefje. Uiteraard ben ik gaan spitten.
Resume, ik ben de afgelopen jaren weer besodemieterd. En weer met dezelfde sm. Volgens hem is ze hem nu zat maar het appen gaat gewoon door.
Hij kiest voor haar. Zuipt zich klem, scheiding is al getekend, huis staat te koop en het is uiteraard allemaal mijn schuld.

Zolang het huis niet verkocht is, kan ik niets anders kopen. Ik kan hem wel schieten! Al die jaren weer in de maling genomen. Om mij te paaien of om een rookgordijn te creëren kocht hij allerlei leuke kleding voor mij, koffie op bed, complimentjes waren in overvloed. Nog geen maand later doet hij uitspraken, ik heb nog geen hekel aan je. Geen haar op mijn hoofd die er aan moet denken om met jou verder te gaan. Hij wil zelfs geen co ouderschap. Kinderen zijn gelukkig bijna 19 dus die blijven lekker bij mij. Daarvoor vind ik het ook het allerergste. Ik had hen zo graag een leuke, onbezorgde jeugd gegeven. 

Ik sta gelukkig nu mentaal sterk, dat was bij zijn eerste mc wel wat anders. Eerlijk gezegd kots ik nu van die kerel en zal ik blij zijn als ik straks lekker met de kinderen op mezelf woon.

• Abonnee
  • *
  • MC is a mindf*ck
    • Bom: 2014
Re: Hij is er opnieuw in beland
« Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2017, 07:02:09 am »
Wat een horroverhaal is dit weer, Suus. Het is toch echt ongelooflijk wat een mc met iemand kan doen. Met de persoon zelf en daardoor ook met de partner. Niet te doen! Ik kan me goed voorstellen dat je er nu helemaal klaar mee bent en dat je behoefte hebt aan rust. Ik begrijp dat jouw kinderen nog thuis wonen. Hoe hebben zij de mc('s) van hun vader ervaren? Ik heb het ook als zeer pijnlijk ervaren dat ik mijn dochter geen veilge basis heb kunnen geven door het hele mc-gedoe. Dat is nuet wat je hebt gewild. Ik hoop dat het huis gauw verkocht wordt zodat je verder kunt. Veel sterkte!
Om los te laten is liefde nodig

• Bekend
  • **
Re: Hij is er opnieuw in beland
« Reactie #2 Gepost op: 1 augustus 2017, 19:05:55 pm »
Mijn kinderen zijn nu ook enkele jaren ouder en wijzer geworden. Maar het zal zeker diepe sporen bij ze achterlaten. Tijdens zijn eerste mc was ik een brok wanhoop en waren de ruzies hier in huis niet normaal meer. Terwijl wij daarvoor zelden echt ruzie hadden.
Ik hou mijn hart vast voor mijn zoon. Die lijkt op zijn vader, een binnenvetter en laat zelden het achterste van zijn tong zien. Straks als we met ons drieën wonen hoop ik dat ik ze nog een paar leuke, gezellige jaren kan meegeven zodat ze hopelijk niet terug hoeven kijken op een rotjeugd.