Aangepast zoeken

Auteur Topic: MCers SM start Messenger gesprek!  (gelezen 267 keer)

• Vilheide

• Gast
MCers SM start Messenger gesprek!
« Gepost op: 1 september 2017, 23:32:10 pm »
De SM van mijn man zocht vanavond contact met mij via Messenger. Ik was kinderachtig volgens haar omdat ik moeilijk doe om de post van mijn man. Ik heb hem gezegd dat hij het kan komen ophalen of anders zorgt voor enveloppen met postzegels. Enveloppen gehad maar postzegels waren uit de brievenbus gehaald. Brievenbus staat aan de openbare weg waar iedereen in kan.
Heb haar netjes te woord gestaan maar ook zei sprak alleen maar negatief over mij. Blijkbaar heeft manlief haar veel verteld over mij. Maar dan uiteraard alleen zijn versie. Na even te hebben gepraat werd ze iets milder. Maar ik vraag me af of ik hier wel op in had moeten gaan. Zo vaak als ik gedacht heb on haar eens te benaderen. Bizar.

• Global Moderator
Re: MCers SM start Messenger gesprek!
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2017, 20:07:11 pm »
Ik denk dat je er slimmer aan doet om haar in het vervolg te melden dat problemen met haar partner ook met haar partner moet bespreken en dat jij daar volkomen buiten staat en al genoeg problemen van jezelf hebt.
Wie loslaat heeft 2 handen vrij.

• Vilheide

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2 september 2017, 23:51:20 pm »
Maar haar partner is nog steeds mijn man. Zij is juist degene die er tussen komt.  ::)

• Global Moderator
« Reactie #3 Gepost op: 3 september 2017, 10:30:02 am »
En dus voel jij je geroepen om hun problemen op te lossen ?
Wie loslaat heeft 2 handen vrij.