Aangepast zoeken

Auteur Topic: Oh wat was dit fijn geweest...  (gelezen 1854 keer)

• Alleen lezen
    • Bom: bom viel oktober 2009, eind maart 2010 vertrok ze
Oh wat was dit fijn geweest...
« Gepost op: 9 april 2011, 10:20:40 am »
Hallo allen,

Van nature ben ik geen wraakzuchtig persoon. Ik vind het dan ook best confronterend om nu zulke haatgevoelens te hebben richting de 2 volwassenen om wie ik het meest gaf van allemaal maar die me zo geweldig hebben belazerd en gedumpt. En ach, als je zelf ten stelligste ontkent dat je een Midlife Crisis hebt, misschien verdien je dan ook wel een actie zoals in onderstaand filmpje. Het gaf mij in ieder geval een goed gevoel, ik bleef maar doorklikken op de nieuwe linkjes over cheaters.

Ook wil ik jullie 1 van de comments die bij deze link was toegevoegd niet onthouden, heb me de ballen uit de broek gelachen:

This is good but the best one ever is a friend of mine sent pictures of his ex he caught cheatin sucking his d*** and sent them home to her´╗┐ parents saying " dont send money for food Im eating well at school" Honest to god true story!!!

Groeten van de anders altijd zo aardige (ja echt) Arjan  :vinger_01:

Cheating wife

• Alleen lezen
Re: Oh wat was dit fijn geweest...
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2011, 18:54:51 pm »
Ik vond deze wel grappig en plaats hem gewoon hier.. 

Een professor in de wiskunde stuurde een fax naar zijn vrouw met het volgende:

Geliefde vrouw,

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je niet gekwetst of beledigd zult voelen, maar je bent nu 54 jaar oud en ik heb bepaalde behoeftes die jij me niet langer kunt geven. Voor de rest ben ik heel gelukkig dat jij mijn vrouw bent. Wees dus niet boos wanneer je weet dat als je deze brief ontvangt ik in het Grand hotel ben met mijn 18-jarige assistente. Ik zal voor middernacht thuis zijn.

Je man...

Wanneer hij in het hotel aankomt is er reeds een antwoord terug met het volgende:

Gelieve man,

Ook jij bent 54 jaar oud en wanneer jij deze fax ontvangt, zal ik in het Breakwater hotel zijn met de 18 jaar jonge zwembadjongen. Aangezien je een goede wiskundeleraar bent weet je zelf ook wel dat 18 vaker in 54 kan, dan 54 in 18. Je hoeft niet op te blijven!!!

Je vrouw...