Aangepast zoeken

Auteur Topic: Wat doen jullie en hoe doen jullie het om weer positief in het leven te komen.  (gelezen 14448 keer)

• Alleen lezen
  • Als je denkt dat je er bent, ben je er net niet.
    • Bom: 06-03-2011
Re: Wat doen jullie en hoe doen jullie het om weer positief in het leven te komen.
« Reactie #15 Gepost op: 16 mei 2011, 23:20:48 pm »
Zou de Midlife Crisis over zijn?

Heeft hij ook al op zijn knieën gelegen dan met de vraag of hij alsjeblieft terug mag komen terwijl hij allerlei spijtbetuigingen uit, nee?
Dan is het nog niet over  ;)
Je kunt iemand niet missen die je niet meer herkend.

• Alleen lezen
    • Bom: januari 2010
Re: Wat doen jullie en hoe doen jullie het om weer positief in het leven te komen.
« Reactie #16 Gepost op: 16 mei 2011, 23:21:35 pm »
Knap, en hoe lang zijn jullie al uit elkaar dan?
februari 2010. Na relatie van 36 jaar.
En ik heb echt diep in de put gezeten. Ben ontzettend radeloos geweest.
Ben erg blij met hoe ik er nu in sta.
En ik hoop natuurlijk dat het zo blijft, maar ik ga er vanuit dat ik zeker nog flinke dips ga krijgen.

• Alleen lezen
« Reactie #17 Gepost op: 16 mei 2011, 23:28:45 pm »
februari 2010. Na relatie van 36 jaar.
En ik heb echt diep in de put gezeten. Ben ontzettend radeloos geweest.
Ben erg blij met hoe ik er nu in sta.
En ik hoop natuurlijk dat het zo blijft, maar ik ga er vanuit dat ik zeker nog flinke dips ga krijgen.

Dat is al een aardig poosje dan, maar na een relatie van 36 jaar, pffffff.
En inderdaad zullen er nog wel dips volgen maar die zullen dan vast minder zwaar zijn en zullen vast ook beter op te vangen zijn voor je.

• Alleen lezen
    • Bom: 6 december 2010
« Reactie #18 Gepost op: 16 mei 2011, 23:31:51 pm »
Nee Ruud, hij heeft nog niet op zijn knieen gelegen. Jammer genoeg.

• Alleen lezen
« Reactie #19 Gepost op: 16 mei 2011, 23:45:51 pm »
Nee Ruud, hij heeft nog niet op zijn knieen gelegen. Jammer genoeg.

Misschien komt dat nog, is hij langzaam aan het "wakker" worden.

• Alleen lezen
« Reactie #20 Gepost op: 17 mei 2011, 08:11:47 am »
Hallo Allemaal,

Middchien een idee voor de webmaster maar mij lijkt het wel interessant om de datum van de BOMB DROP van ieder te weten. Zo kunnen we zien wie er lang in zit en inmiddels de meeste ervaring heeft. Wat vinden jullie er van?

:huish_08:

• Alleen lezen
    • Bom: 05-01-2011
« Reactie #21 Gepost op: 17 mei 2011, 08:21:19 am »
Hallo Allemaal,

Middchien een idee voor de webmaster maar mij lijkt het wel interessant om de datum van de BOMB DROP van ieder te weten. Zo kunnen we zien wie er lang in zit en inmiddels de meeste ervaring heeft. Wat vinden jullie er van?

:huish_08:

Ja, alleen hoe bepaal je dat?
Vanaf het moment dat ze vertelde dat ze vreemd ging, of het moment dat ze de benen nam of ....

• Alleen lezen
« Reactie #22 Gepost op: 17 mei 2011, 08:31:49 am »
Ik denk het moment dat ze er van door gingen.
Want toen was het voor hun het hoogte punt en begon voor ons de ellende.

• Alleen lezen
    • Bom: 05-01-2011
« Reactie #23 Gepost op: 17 mei 2011, 08:37:43 am »
Mijn vrouw vertrok op 5 januari.
Dus een kleine 4,5 maand geleden.

Het contacten met die (piep) begon ergens in augustus 2010, en ze vertelde het me eind september.

• Alleen lezen
    • Bom: 24-01-2011
« Reactie #24 Gepost op: 17 mei 2011, 09:11:34 am »
Hier viel de bom op 24 januari 2011. Maar het Midlife Crisis-gedrag begon eigenlijk ergens in juli 2010. Daarna is het nooit meer echt goed geweest. Het 'contact' met de soulmate is vermoedelijk begonnen ergens in april/mei toen mijn vrouw in zijn bandje is gaan spelen.

• Alleen lezen
  • "Achter elke woestijn is een oase"
    • Bom: 17 september 2008
« Reactie #25 Gepost op: 17 mei 2011, 09:29:03 am »
17 september 2008 kwam hij tegenover me zitten en zei: ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ga bij je weg. Ik ben al twee maanden verliefd op een ander vertelde hij met een euforisch hoofd. De dag daarna begonnen ze elkaar, waar ik bij zat, te bellen om verdere plannen te maken. Ze hadden het moment van bomb drop bij hun partners goed gepland. Het startsein van zijn vreemde gedrag begon echter al in februari 2008 met als hoogepunt mei/juni e.v. tot aan sept. Achteraf kan ik nu bepaalde dingen plaatsen tot zo'n twee jaar voor de bom. Vreemde uitbarstingen waar je toen niets mee kon, niet kon plaatsen. En het terugtrekken uit de relatie.
"If you love something, let it go. If it comes back to you, it's yours forever. If it doesn't, then it was never meant to be." Zoals het er nu naar uit ziet is het dus niet "meant to be". Maar dat is meer zijn verlies dan het mijne.

• Donateur
  • Alleen lezen
  • Ik heb niets te verliezen, alleen mezelf te winnen
    • Bom: februari 2010
« Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2011, 09:47:07 am »
November 2008 vertelde ze dat ze verliefd was op een man. Wat afliep met een sisser. Maar daarna is de verwijdering begonnen. Ergste periode was januari 2010 tot juni 2010. Februari 2010 was mijn dieptepunt, zat ik er echt volledig doorheen. En ik zag toen echt geen lichtpuntjes als ik vooruit keek. Juni 2010 zijn we apart gaan leven en wonen.

Groet Theo
Omdat ik niet geloof in het verleden, geloof ik ook niet in de toekomst. Ieder moment is nieuw.

• Alleen lezen
    • Bom: 1-12' 2010
« Reactie #27 Gepost op: 17 mei 2011, 09:47:31 am »
bom drop 1december 2010 soulmate van af 7oktober 2010 toen had ze hem gezoend.

voor die tijd veel film op computer gaan kijken ze deed niet veel mee,met het gezin

kinderen merkte op dat ze het alleen over haar werk had en weinig geintreseerd was in hun verhalen

nog een lening op het huis afgesloten 2maanden voor bd voor verbouwing

en ze zij steets ik wil hier over 10 niet meer zijn ?,ik zij dan gaan we toch verhuisen[dat was goed]

gr marcel

• Alleen lezen
« Reactie #28 Gepost op: 17 mei 2011, 10:22:43 am »
Bij ons is de verwijding zo ongeveer ontstaan nadat we in september 2010 een geweldige en liefdevolle vakantie op Kreta hadden gehad, klinkt tegenstrijdig hè.
We konden eindelijk weer eens met zijn tweeën op vakantie omdat onze zoon nu groot genoeg was.
En dan ook nog terug naar het eiland waar onze zoon nota bene op de huwelijksreis verwekt was  :triest_01:
Was dan ook gelijk de laatste keer dat we samen op vakantie waren.

De bom is gebarsten op 27-02-2011 en ze is op 06-03-2011 vertrokken.

• Alleen lezen
  • wat je overkomt zien als uitdaging om te groeien
    • Bom: 17/12/2010
« Reactie #29 Gepost op: 17 mei 2011, 10:36:58 am »
bomb drop was bij ons de week voor kerstmis 2010.  Ik wist dat er iets was had gewoon geen vat meer op hem.  Heb hem gevraagd of er iemand was en daar antwoorde hij met een big smile ja op.  Hij zei me dat hij een andere relatie had.  Mooi cadeaux was het voor me als je weet dat onze relatie begonnen is op 26 december 1980.  Hij is vertrokken op 3 maart 2011.  Woont alleen maar is bijna elk weekend bij haar en haar 3 kinderen.
Zijn Midlife Crisis is zo ongeveer een drietal jaar geleden begonnen.  Toen een vriendin van zijn moeder euthanasie liet uitvoeren na een lange lijdensweg.  Niettegenstaande hij de vrouw nauwelijks kende, barstte hij met de regelmaat van de klok in tranen uit.  Toen kende hij weer een meer rustige periode.  Toen onze dochter ging studeren en op kot ging in 2009, wist hij met zijn gevoelens geen blijf.