Aangepast zoeken

Auteur Topic: Facebook  (gelezen 2623 keer)

• Lid van Verdienste
  • Alleen lezen
    • Bom: 2006 de bom laten vallen
Facebook
« Gepost op: 24 juli 2011, 16:24:41 pm »
Hoi allemaal
Misschien ben ik wel gek geworden hoor, maar nadat we hier zo'n levendige discussie hebben gehad over privacy en annonimiteit, ben ik wel heel erg verbaasd dat sommigen zo makkelijk hun Facebook profiel hier openbaar maken.
Ik weet wel dat het in topics is die alleen door leden te lezen zijn, maar dan nog. Er zijn behoorlijk wat leden die maar een enkele keer hier geschreven hebben en je weet niet wie daar achter die nick-names zitten. Ook zij kunnen dat volgens mij dan gewoon lezen.
Als je het met een Pb'tje verstuurd heb je tenminste controle over wie wel mogen weten wie je bent en wie niet en weet je ook wie je als zodanig kan accepteren in je Facebook.
Groetjes DAKje
Wat is de andere kant wanneer we in basis zijn verwant

• Alleen lezen
Re: Facebook
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2011, 16:29:54 pm »
Ik heb schijt aan wat hij denkt of andere zeggen.. Maar ik gebruik geen namen dat scheelt :)
En daarbij mag hij best weten wat ik doe , zegt of denk.  Soms hoop ikd at hij een forum als deze zal vinden en alles zou lezen. Dat zou betekenen dat hij er ook mee bezig is toch ?

Maar ik zou mijn profiel in een pbtje zetten :)

• Alleen lezen
  • Als je denkt dat je er bent, ben je er net niet.
    • Bom: 06-03-2011
« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2011, 16:39:24 pm »
Ik heb schijt aan wat hij denkt of andere zeggen.. Maar ik gebruik geen namen dat scheelt :)
En daarbij mag hij best weten wat ik doe , zegt of denk.  Soms hoop ikd at hij een forum als deze zal vinden en alles zou lezen. Dat zou betekenen dat hij er ook mee bezig is toch ?

Zo denk ik er ook over en laat ze dan maar meelezen.
Besef ze misschien eindelijk eens hoeveel pijn ik er nog altijd van heb en haar nooit zwart loopt te maken.
Je kunt iemand niet missen die je niet meer herkend.

• Alleen lezen
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2011, 16:45:15 pm »
Ja we maken ze zwart ! ze weten alleen niet dat ze het zelf doen. k praat nooit slecht over hem als andere dat wel doen draai ik het om naar iets positiefs. Zo stom ben ik dan nog.
Terwijl hij me nu uitmaakt voor alles wat mooi en lelijk is.. Ik ben een heks, lui, dom, gestoord enz.

Maar wel alles volgen en checken van mij stel je toch eens voor dat ik iets doe wat hij niet weet :)

• Hans67

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2011, 20:55:48 pm »
Hoi allemaal
Misschien ben ik wel gek geworden hoor, maar nadat we hier zo'n levendige discussie hebben gehad over privacy en annonimiteit, ben ik wel heel erg verbaasd dat sommigen zo makkelijk hun Facebook profiel hier openbaar maken.
Ik weet wel dat het in topics is die alleen door leden te lezen zijn, maar dan nog. Er zijn behoorlijk wat leden die maar een enkele keer hier geschreven hebben en je weet niet wie daar achter die nick-names zitten. Ook zij kunnen dat volgens mij dan gewoon lezen.
Als je het met een Pb'tje verstuurd heb je tenminste controle over wie wel mogen weten wie je bent en wie niet en weet je ook wie je als zodanig kan accepteren in je Facebook.
Groetjes DAKje
Ja je hebt wel een beetje gelijk :)

• Alleen lezen
  • stultum est timere quod vitare non potes
    • Bom: 23 februari
« Reactie #5 Gepost op: 25 juli 2011, 09:46:13 am »
klopt, ik parasiteer een beetje, want ik geef geen link, maar verwijs naar het facebook van iemand anders.
Ik ben heel wantrouwend omdat mijn kinderen heel creatief zijn.
Maar feit blijft dat we allemaal facebook schoon van ellende willen houden en we waken er wel voor om grof of kwetsend te worden.

• Alleen lezen
« Reactie #6 Gepost op: 16 augustus 2011, 22:51:04 pm »
Ik sluit me helemaal bij Dakje aan....

:hug_04: Blondje
De beste gids in de toekomst, zal je verleden zijn!!