Aangepast zoeken

Auteur Topic: ik ben ellie en zit in een mc  (gelezen 18636 keer)

• suzie

• Gast
Re: ik ben ellie en zit in een mc
« Reactie #90 Gepost op: 16 augustus 2011, 09:42:42 am »
Ik wil toch nog even reageren. Ik vind dat Ellie ontzettend eerlijk haar gevoelens hier neerzet. Reken er maar op dat dat niet gemakkelijk is, als het zo'n oorlog is in je hoofd en in je lijf. Ik kan me niet voorstellen dat ik toen zóveel commentaar heb gehad op mijn verhaal. Ik kon gewoon alles van me afschrijven, het werd gelezen, af en toe een reactie en thats it.
Door zoveel commentaar te geven op Ellie en op haar situatie maakt het alleen maar lastiger voor haar, denk ik. Laat haar nu gewoon haar verhaal doen, haar gevoelens van zich afschrijven, deze weg zal ze toch echt alleen moeten gaan. Zonder dat ze ook nog eens een hele lading kritiek over zich heen krijgt.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je een midlife-crisis niet zelf zoekt, echt niet, maar het overkomt je. En daar moet je doorheen, en ja, je gaat ook op zoek naar jezelf, hoe gelukkig je misschien ook al die jaren zou zijn geweest. Er is niemand die toen bij je naar binnen heeft kunnen kijken, zelfs de meest nabije vriend/partner niet.

Sorry allemaal, maar dit moest ik even kwijt.

liefs Suzie

• Alleen lezen
  • stultum est timere quod vitare non potes
    • Bom: 23 februari
« Reactie #91 Gepost op: 16 augustus 2011, 10:07:01 am »
misschien is het een idee dat Ellie haar verhaal opschrijft en dat wij er niet op reageren. Een soort dagboek. En als ze wel wil dat we meedenken en reageren ergens anders een draadje maakt.

Het is niet zo dat ik wil gluren in andermans bestaan, maar het zou haar misschien helpen haar gevoelens ongestoord op te kunnen schrijven ( dat hoeft ook  niet hier te zijn).

MARCEL; schoonzoon, ik lach vandaag meer dan gisteren. :laugh: Dank je wel.

• Alleen lezen
« Reactie #92 Gepost op: 16 augustus 2011, 11:14:10 am »
Ze doet het ook prima en  ik ben ook blij dat ze hier schrijft.
Maar ja het roept bij vele van ons ( de (ex) partners van) nogal wat op.
Veel van wat er staat herkennen we en aangezien ze het zelf beseft kan ze maar beter proberen het niet zover te laten komen zoals bij vele van ons nu het geval is.
En ja misschien kan ze een topic voor haar verhaal / dagboek openen. Maar er zou toch ergens reactie gegeven moeten kunnen worden. We bedoelen het denk ik allemaal niet zo slecht en misschien komen dingen wat lullig over.. maar het heeft natuurlijk ook wel lading zullen we maar zeggen.

• suzie

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: 16 augustus 2011, 12:47:33 pm »
Natuurlijk roept het veel op bij de partners van. Maar het is af en toe de manier waarop er op Ellie gereageerd wordt, dat ik denk, volgens mij kan dat anders...
Wat haar topic betreft, dat heeft ze al geopend toch?

• Lid van Verdienste
  • Alleen lezen
    • Bom: 2006 de bom laten vallen
« Reactie #94 Gepost op: 18 augustus 2011, 09:53:43 am »
Aan iedereen
Helaas is datgene gebeurd wat (bij mijn weten) nog niet eerder is gebeurd op dit forum
Ellie heeft besloten niet langer hier te willen schrijven. En ook al haar berichten te laten verwijderen.
Alle frustratie en verdriet wat, begrijpelijk, bij velen hier leeft, kreeg zij van enkelen over zich heen.
De harde trappen waren doeltreffend. Alleen helaas bij MC-ers met een ongewild maar voorspelbaar resultaat (zeker in deze fase)!
Gelukkig heeft ze ook veel warme reacties gehad.

Een grote gemiste kans om wat rechtstreekse info vanuit een MC-hoofd te krijgen en er voor jezelf iets mee te kunnen doen.
Een gemiste kans om van dag tot dag mee te lezen hoe partners hier beiden in staan en mee omgaan.
En.... een MC muur is weer hoger opgetrokken ondanks signalen dit vooral niet te doen wil je een MC-er nog ergens kunnen bereiken!

Ik sluit dit topic op verzoek van Ellie en ga hier ook verder geen discussie over aan.
Maar wil wel dat jullie beseffen dat dit forum geen alleenrecht is voor de partners van!!
Het is een forum van mens tot mens.
Onnodig te zeggen dat dit alles mij persoonlijk enorm raakt.
Dank en complimenten aan alle leden die wel openstonden voor Ellie haar verhaal.
DAKje

Wat is de andere kant wanneer we in basis zijn verwant