Aangepast zoeken

Auteur Topic: Onze Chatbox  (gelezen 3799 keer)

• Administrator
    • Bom: never
Onze Chatbox
« Gepost op: 7 april 2012, 12:56:58 pm »
Op deze site hebben we al sinds jaar en dag een chatbox, genaamd "Bounty Eiland".
De laatste tijd hoor ik steeds meer de roep om wat meer contact met lotgenoten. Naar mijn idee is de chatbox de ultieme gelegenheid om contact met elkaar te kunnen hebben/leggen.

Is het geen idee om vaste dagen en tijden af te spreken wanneer we elkaar daar kunnen treffen ? Bijvoorbeeld iedere zaterdag- en woensdagavond om 21.00 uur ?

Uiteraard zit je niet vast aan deze tijden, de chat is alle dagen van de week dag en nacht beschikbaar en je kunt op de startpagina zien of er toevallig al iemand aanwezig is.

Je komt in de chat door op de knop "Chat" te klikken bovenaan in de menubalk. Het is wel een vereiste dat je ingelogd bent op de site aangezien hij alleen beschikbaar is voor geregistreerde leden.

Mocht je problemen hebben om in de chat te komen, stuur mij dan even een berichtje of laat een berichtje achter in de rubriek "Vragen en Mededelingen".

PS
Om de chatbox te kunnen gebruiken moet je wel een paar berichtjes geplaatst hebben op de site zodat je de status "Nieuw" verlaten hebt en minimaal de status "Bekend" hebt. Dit om te voorkomen dat ongewenste personen bezoekers lastig gaan vallen in de Chat of deze vol zetten met ongewenste (reclame) boodschappen.
« Laatst bewerkt op: 2 juni 2012, 10:17:28 am door John »

• Bekend
  • **
    • Bom: januari 2011
Re: Onze Chatbox
« Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2012, 23:00:37 pm »
Beste Administrator,

Het lukt mij niet om in de chatbox te komen.......ik zie ook geen "kopje"chat staan.......

Alvast bedankt voor het helpen

Groetjes,

Pinkelotje

Pinkelotje X

• Administrator
    • Bom: never
« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2012, 10:04:13 am »

Hallo Pinkelotje,

Ik wil je in de eerste plaats even van harte welkom heten hier op de site.

Ik was al aan het zoeken wat er mis was, tot ik mij realiseerde dat het klopt dat jij de toegang tot de chat niet ziet. Dit is een onderdeel van ons beveiligingsbeleid om spammers buiten de deur te houden.

Zoals je gemerkt hebt moest dit berichtje van je eerst goedgekeurd worden voordat het gepubliceerd werd. Ook dit is om te voorkomen dat mensen zich alleen registreren op de site met als doel om ongewenste reclame te plaatsen.

Zodra je een paar berichtjes geschreven hebt op de site veranderd je status "Nieuw", welke je nu hebt, in de status "Bekend". Zodra je de status "Bekend" hebt zie je ook de toegang tot de Chat. Je berichten worden dan ook meteen gepubliceerd zonder dat ze eerst nog goedgekeurd hoeven te worden. Je status kun je zien in je profiel of links naast elk bericht dat je op het forum plaatst.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

• Bekend
  • **
    • Bom: januari 2011
« Reactie #3 Gepost op: 2 juni 2012, 11:28:47 am »
Dank je wel administrator voor het welkom heten en je berichtje.
Ik begrijp dat ik dan toch maar de stoute schoenen aan moet trekken en wat berichtjes ga plaatsen:)

Ik wens je een hele fijne dag.

Groetjes,

Pinkelotje
Pinkelotje X

• Bekend
  • **
    • Bom: hemelvaart 2012
« Reactie #4 Gepost op: 2 juni 2012, 19:51:15 pm »
ik ben lid geworden en heb betaald, hoe lang duurt het voordat ik op de chat kan? Want ik wil zo graag een praten met anderen, ik zit er zo doorheen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, ondanks alle ellende leef ik nog elke dag.

• Global Moderator
« Reactie #5 Gepost op: 2 juni 2012, 20:58:32 pm »
ik ben lid geworden en heb betaald, hoe lang duurt het voordat ik op de chat kan? Want ik wil zo graag een praten met anderen, ik zit er zo doorheen.

Ik ben heel blij dat je dit hier eventjes meld.
Bij PayPal betalingen worden abonnementen niet meteen geactiveerd en ik kan nog steeds de oorzaak hier niet van vinden. Abonnementen betaald via Sofort zijn wel direct actief.

Tot overmaat van ramp was ook mijn email programma vastgelopen waardoor de melding van betaling mij nog niet bereikt had.
Ik heb je abonnement nu geactiveerd en wanneer het goed is kan je nu overal bij. Bij je naam staat nu ook de melding "Abonnee".  Ik hoop dat er iemand is die je vanavond even gezelschap wil houden, zelf moet ik helaas straks de deur nog uit.

Veel plezier hier,

John

Wie loslaat heeft 2 handen vrij.

• Bekend
  • **
    • Bom: hemelvaart 2012
« Reactie #6 Gepost op: 3 juni 2012, 06:38:10 am »
Hoi John,
Vanmorgen kon ik inderdaad op de chat, bedankt! Gelukkig heb ik een goede avond bij mijn schoonzusje gehad. Daar heb ik heel veel steun aan, trouwens van alle familie en vrienden heb ik veel steun en ik kan altijd aankomen of bellen om te praten en dat is natuurlijk geweldig. Maar je wilt ze natuurlijk niet altijd op de lip zitten en dan is de mogelijkheid tot chat wel heel erg fijn.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, ondanks alle ellende leef ik nog elke dag.

• Global Moderator
« Reactie #7 Gepost op: 3 juni 2012, 10:59:47 am »

Er zaten gisteravond 5 personen in de Chat om je op te vangen :)

• Alleen lezen
    • Bom: maart 2011 en vertrokken op 20 november 2011
« Reactie #8 Gepost op: 5 juni 2012, 11:28:23 am »
Ook al 2x op de chat geweest, lees steeds nog veel op de site maar schrijf niet zo veel. Maar het was wel leuk om met mensen te praten die in de zelfde situatie zitten. Ook om dat de buiten wereld vaak wel aangeeft "je moet door" maar niet begrijpt dat je up and downs hebt.

Gr Cuby

• Alleen lezen
    • Bom: maart 2011 en vertrokken op 20 november 2011
« Reactie #9 Gepost op: 23 augustus 2012, 21:14:23 pm »
Hallo John,

Kan niet meer op de chat, klopt dit.

Gr Cuby

• Global Moderator
« Reactie #10 Gepost op: 23 augustus 2012, 22:52:37 pm »
Hallo John,

Kan niet meer op de chat, klopt dit.

Gr Cuby

Ja, dit is correct, dit is een gevolg van je status "Beperkte deelname".

Citaat
Ik ben nu bezig met een systeem waardoor je minder kunt schrijven naarmate je meer op de site aanwezig bent geweest. Dus eigenlijk een beetje het omgekeerde van wat we nu hebben. Nu krijg je steeds meer rechten, dan steeds minder, totdat er helemaal niet meer geschreven kan worden. En met een abonnement krijg je alle rechten weer terug. Op die manier kunnen nieuwelingen op het gemak kijken of de site daadwerkelijk iets voor ze is en het die paar centen per maand ook waard is. Zo ver ik na kan gaan is dit de meest reele optie die mij ter beschikking staat om de gebruiker te laten betalen.

Bovenstaande quote kan je terug vinden in het volgende topic:

http://www.midlife-info.nl/index.php?topic=792.msg22196#msg22196

Kort na mijn vakantie heb ik een systeem ingebouwd dat er voor zorgt dat men tevoren gewaarschuwd wordt voor de beperkte mogelijkheden maar het kan zijn dat jij deze net gemist hebt omdat je al erg dicht bij de limiet zat.

• Bekend
  • **
    • Bom: 28 mei 2014
« Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2014, 10:14:08 am »
Hallo John,

Ik ben gisteren/vannacht abonnee geworden, betaald met sofort maar het werd niet direct in de site doorgevoerd. Inmiddels heb ik wel de abonnee status, maar zie ik nergens de chat button???
Ik werk overigens met Firefox.

Groetjes Hope

• Alleen lezen
    • Bom: 4 juni 2012
« Reactie #12 Gepost op: 25 juli 2014, 18:10:19 pm »
heb geen knopje chat john . Weet jij soms hoe dat komt?

• Alleen lezen
  • Verander jezelf, die ander moet dat zelf doen ....
    • Bom: Op zijn 47ste verjaardag, 1-feb-2013
« Reactie #13 Gepost op: 27 juli 2014, 00:05:53 am »
"Je komt in de chat door op de knop "Chat" te klikken bovenaan in de menubalk."

John, ik HEB geen knopje "chat' !
"For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul.”

• Alleen lezen
    • Bom: 4 juni 2012
« Reactie #14 Gepost op: 18 augustus 2014, 13:26:21 pm »
john, ik heb geen chat in mijn menu balkje staan :triest_02: